Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

PORR
3
0
VS
(26:24, 25:22, 25:14)
CBRE
Raport meczowy
43/109 ATAK 22/62
6 BLOK 1
5/76 SERWIS 5/62
22 BŁ. PRZECIWNIKA 32
76 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 15 BLOK 4 SERWIS 0

ATAK%

39.47

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Dropiewski

PORR


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 22

ATAK%

50
SERWIS

Andrzej Dropiewski

PORR


SERWIS 4/16 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

68.75

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Adam Rólczyński

PORR


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Michał Fitrzyk

CBRE


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

76.92

PERF%

61.54

WYD%

69.23

SKUT%

76.92
OBRONA

Michał Fitrzyk

CBRE


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 19 3 15 10 10 1 2 4 0 0 2 4 4 9 5 5 2 1 64 41 1 0
Andrzej Dropiewski 16 3 11 1 7 0 3 1 0 4 7 5 0 4 6 3 1 3 59 24 1 0
Wojciech Zalewski 13 3 12 2 11 0 5 1 0 0 7 6 1 1 2 3 0 0 50 17 1 0
Tomasz Mazurkiewicz 6 3 5 7 4 0 3 0 0 1 8 10 3 4 1 2 1 1 56 44 2 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 4 8 2 0 1 2 0 1 25 0 1 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Jachura 11 3 9 3 6 3 4 0 0 2 1 6 2 0 4 4 4 1 31 0 2 0
Michał Fitrzyk 7 3 7 0 7 2 1 0 0 0 5 4 0 8 2 2 1 0 77 62 2 0
Piotr Kuk 7 3 5 1 5 1 2 1 0 1 2 6 1 1 4 4 4 0 38 8 2 0
Justyna Nizielska 1 3 0 0 5 0 0 0 0 1 1 8 2 3 1 3 2 2 36 27 1 0
Joanna Mieloch 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 5 5 0 2 1 1 2 1 43 29 2 0
Wiktoria Opałka 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 8 0 3 2 2 1 0 63 38 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)