Podsumowanie gry

CAMP4 ul. Krasnowolska 50, Boisko A -

PORR
0
3
VS
(20:25, 12:25, 20:25)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
13/51 ATAK 40/77
4 BLOK 0
3/48 SERWIS 7/65
32 BŁ. PRZECIWNIKA 28
52 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

45

SERWIS%

23.08
ATAK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 16

ATAK%

75
SERWIS

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


SERWIS 3/11 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

100

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Adam Rólczyński

PORR


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Bartek Bugajski

PKP INTERCITY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Zawada 6 3 5 5 1 0 2 0 0 1 3 1 1 0 4 3 3 0 40 0 4 0
Adam Rólczyński 5 3 3 1 0 0 8 2 0 0 5 1 2 0 1 2 2 3 13 0 2 0
Jarosław Byszewski 5 3 1 7 1 0 1 2 0 2 8 3 0 2 3 8 2 1 31 13 2 0
Filip Kamiński 3 3 3 2 2 0 2 0 0 0 7 3 1 0 4 3 1 1 44 0 1 0
Tomasz Mazurkiewicz 1 3 1 2 1 0 3 0 0 0 5 5 0 0 3 1 2 2 38 0 3 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Pikuła 12 3 9 5 1 1 4 0 0 3 7 0 3 0 1 1 0 0 50 0 2 0
Mateusz Niedziółka 12 3 12 2 1 0 1 0 0 0 1 2 2 0 5 2 0 0 71 0 3 0
Bartek Bugajski 8 3 8 5 0 0 3 0 0 0 4 4 0 0 6 2 0 0 75 0 4 0
Cezary Kopeć 6 2 6 1 1 1 2 0 0 0 8 1 0 0 2 2 0 0 50 0 1 0
Stefan Michałowicz 4 2 1 0 1 0 0 0 0 3 8 0 0 0 3 2 1 2 38 0 3 0
Michał Szulawa 3 2 2 1 0 0 0 0 0 1 2 1 3 0 0 1 1 0 0 0 2 0
Maciej Ograbek 1 1 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Radosław Kozera 1 2 1 0 0 0 1 0 0 0 3 0 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Patryk Musiał 0 2 0 0 1 1 3 0 0 0 5 1 1 0 0 4 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)