Podsumowanie gry

CAMP4 ul. Krasnowolska 50, Boisko A -

SAVILLS
2
1
VS
(25:21, 25:20, 23:25)
DELOITTE
Raport meczowy
36/71 ATAK 11/21
2 BLOK 0
7/72 SERWIS 4/36
28 BŁ. PRZECIWNIKA 51
73 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 21 SR 3 PKT/SR 7
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

52.78

SERWIS%

9.09
ATAK

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

54.55

WYD%

18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

SAVILLS


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Dziubański

DELOITTE


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 21 3 19 4 7 1 5 1 0 1 1 7 2 3 3 0 0 0 100 50 2 0
Barnaba Grzelecki 12 3 9 3 2 2 0 1 0 2 4 5 0 4 3 1 0 1 78 44 0 0
Piotr Stańko 3 3 3 0 1 0 2 0 0 0 4 3 3 1 1 1 1 1 40 20 1 0
Dawid Samoń 3 3 2 2 0 0 2 0 0 1 2 8 2 0 3 2 4 1 30 0 0 0
Krzysztof Kuciński 3 3 2 0 1 0 1 0 0 1 2 7 2 2 2 5 1 1 36 18 1 0
Maciej Konarski 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 4 5 2 5 3 1 2 0 73 45 0 0
Nils Kilian 0 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Dmytro Bochdantsev 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Dziubański 10 3 8 2 5 0 0 0 0 2 5 4 2 4 2 1 2 1 60 40 2 0
Maciej Malmon 3 2 3 1 1 1 0 0 0 0 0 4 0 0 3 4 1 0 38 0 0 0
Agnieszka Kapusta 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 5 9 3 0 0 1 0 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)