Podsumowanie gry

CAMP4 ul. Krasnowolska 50, Boisko A -

SAVILLS
3
0
VS
(25:16, 25:22, 25:11)
PORR
Raport meczowy
43/76 ATAK 19/55
2 BLOK 3
2/72 SERWIS 3/51
28 BŁ. PRZECIWNIKA 24
75 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 18 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

72

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Michalak

SAVILLS


ATAK 17 SR 3
ATAK/SR 5.67 ∑A 23

ATAK%

73.91
SERWIS

Andrzej Dropiewski

PORR


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Adam Rólczyński

PORR


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

80

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Barnaba Grzelecki

SAVILLS


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Barnaba Grzelecki 18 3 18 0 4 1 2 0 0 0 3 4 2 4 1 0 0 0 100 80 6 0
Łukasz Michalak 17 3 17 0 2 1 3 0 0 0 3 6 0 7 0 0 0 0 100 100 1 0
Piotr Stańko 5 3 4 0 4 0 3 1 0 0 7 10 2 1 5 1 1 1 67 11 3 0
Dawid Samoń 5 3 4 1 7 1 1 1 0 0 4 6 1 5 6 3 0 0 79 36 0 0
Krzysztof Kuciński 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 3 7 3 1 0 1 0 0 50 50 2 0
Maciej Konarski 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 2 7 0 1 0 0 0 2 33 33 3 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 10 3 7 2 10 1 3 2 0 1 1 7 2 7 3 5 1 1 59 41 3 0
Andrzej Dropiewski 9.5 3 8 0 5 0 1 0 1 1 0 7 0 7 3 4 1 0 67 47 6 0
Tomasz Mazurkiewicz 3.5 3 2 1 5 1 1 0 1 1 2 4 3 4 3 3 1 1 58 33 1 0
Krzysztof Zawada 2 3 2 2 4 0 0 0 0 0 0 8 1 5 4 4 0 0 69 38 3 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 4 0 0 3 0 0 0 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)