Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

COMP
0
3
VS
(28:30, 12:25, 17:25)
MOIIB
Raport meczowy
22/77 ATAK 13/31
0 BLOK 4
4/57 SERWIS 4/57
31 BŁ. PRZECIWNIKA 59
57 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Artur Matusiak

COMP


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

38.24

SERWIS%

0
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 13

ATAK%

53.85
SERWIS

Karol Krzewiński

MOIIB


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

36.36

WYD%

-18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Mateusz Trzmiel

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Mateusz Trzmiel

MOIIB


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

22.22

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Karol Krzewiński

MOIIB


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
COMP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Matusiak 13 3 13 5 8 2 6 0 0 0 3 3 2 3 8 1 3 2 65 18 3 0
Paulina Kuźnia 5 3 3 2 7 3 2 0 0 2 6 3 3 4 2 0 1 0 86 57 3 0
Tomasz Batóg 3 3 3 2 7 1 2 0 0 0 2 4 0 2 2 4 0 1 44 22 3 0
Konrad Raczyński 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 2 8 0 0 6 2 1 1 60 0 4 0
Kamil Wiński 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 1 4 2 0 1 5 0 0 17 0 3 0
Bartłomiej Fenik 1 2 1 0 2 1 1 0 0 0 2 6 0 0 1 3 1 1 17 0 2 0
Dawid Balcerzak 0 1 0 0 2 0 1 0 0 0 0 2 0 0 2 0 1 0 67 0 0 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Krzewiński 10 3 7 0 4 0 2 1 0 2 2 3 4 0 1 3 1 3 13 0 4 0
Mateusz Trzmiel 9 3 6 3 4 0 4 2 0 1 8 5 1 2 6 1 0 0 89 22 2 0
Daniel Saganek 2 3 0 0 0 0 1 0 2 1 6 5 0 2 3 3 0 2 50 20 3 0
Stanisław Starosz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 15 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)