Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

VANILLA SKY
2
1
VS
(25:20, 25:21, 14:25)
KUŹNIA KULTURALNA
Raport meczowy
29/55 ATAK 26/61
7 BLOK 5
6/62 SERWIS 12/50
22 BŁ. PRZECIWNIKA 23
64 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Kozłowski

KUŹNIA KULTURALNA


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

57.89

SERWIS%

22.22
ATAK

Mieszko Filipowicz

VANILLA SKY


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 7

ATAK%

100
SERWIS

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


SERWIS 6/18 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

55.56

WYD%

11.11

SKUT%

33.33
BLOK

Andrzej Pichola

KUŹNIA KULTURALNA


BLOK 2 B1 1
SR 2 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Robert Kozłowski

KUŹNIA KULTURALNA


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Monika Bem

VANILLA SKY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
VANILLA SKY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Hubert Długozima 11 3 8 2 2 2 1 1 0 2 1 11 1 5 6 1 0 5 65 29 3 0
Mieszko Filipowicz 9 3 7 0 0 0 0 0 2 1 4 5 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Oskar Guzewicz 7.5 3 5 1 2 0 1 1 3 0 2 3 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Robert Chilicki 6 3 3 0 3 2 2 0 4 1 2 5 0 1 2 1 0 0 75 25 1 0
Antoni Daniluk 5.5 3 4 0 1 0 0 0 1 1 2 6 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Jacek Danaj 3 3 2 2 2 1 2 0 0 1 1 3 2 3 3 3 3 3 40 20 0 0
Monika Bem 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 6 3 3 4 55 27 3 0
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Kozłowski 15 3 11 2 3 1 2 1 2 2 4 3 0 4 2 1 0 1 75 50 0 0
Rafał Diadik 11 3 5 4 4 2 3 0 0 6 4 4 4 8 4 4 0 1 71 47 2 0
Grzegorz Modrzejewski 9.5 3 5 3 1 2 0 0 1 4 3 6 0 0 1 0 1 0 50 0 0 0
Robert Zwierzchowski 4 2 4 0 1 2 2 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Andrzej Pichola 2 2 0 1 1 0 0 1 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Szczepaniak 1.5 3 1 0 0 0 1 0 1 0 0 4 0 0 1 0 0 1 50 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)