Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
2
1
VS
(25:21, 20:25, 25:21)
COMP
Raport meczowy
28/80 ATAK 33/83
1 BLOK 2
10/70 SERWIS 5/67
31 BŁ. PRZECIWNIKA 27
70 SUMA 67

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Artur Matusiak

COMP


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

48.15

SERWIS%

11.11
ATAK

Bartłomiej Fenik

COMP


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Robert Kowalczyk

ANDRA


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

41.67

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Artur Matusiak

COMP


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Marcin Sobecki

ANDRA


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

91.67

PERF%

16.67

WYD%

83.33

SKUT%

91.67
OBRONA

Adam Bala

ANDRA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Lewiński 12 3 10 1 6 1 3 0 0 2 0 7 0 3 5 2 4 1 53 20 2 0
Piotr Lechowicz 7 3 5 0 8 1 4 0 0 2 2 1 4 2 2 1 1 2 50 25 0 0
Marcin Sobecki 7 3 5 2 8 0 3 1 0 1 5 8 0 2 9 0 0 1 92 17 2 0
Robert Kowalczyk 5 3 2 0 1 0 0 0 0 3 2 7 0 3 2 0 0 1 83 50 2 0
Adam Bala 5 3 4 0 8 0 5 0 0 1 2 12 1 1 2 1 1 1 50 17 5 0
Piotr Jasiński 3 3 2 0 1 0 0 0 0 1 5 4 0 0 5 1 0 0 83 0 5 0
COMP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Matusiak 15 3 13 1 10 0 3 1 0 1 1 5 2 3 9 1 2 0 80 20 0 0
Paulina Kuźnia 13 3 11 3 14 1 3 0 0 2 7 8 1 2 11 0 3 4 65 10 5 0
Bartłomiej Fenik 5 2 5 0 3 0 0 0 0 0 0 6 2 0 2 4 1 1 25 0 0 0
Krzysztof Jakubiak 5 3 3 0 5 0 3 1 0 1 3 3 5 1 1 1 1 1 40 20 0 0
Kamil Wiński 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 8 2 0 1 1 3 1 17 0 2 0
Konrad Raczyński 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 1 1 2 1 0 1 60 20 4 0
Wojciech Maciejewski 0 2 0 0 2 0 1 0 0 0 0 1 1 2 2 1 0 1 67 33 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)