Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

KUŹNIA KULTURALNA
2
1
VS
(25:17, 23:25, 25:17)
COMP
Raport meczowy
38/82 ATAK 28/86
4 BLOK 2
2/59 SERWIS 2/58
29 BŁ. PRZECIWNIKA 27
73 SUMA 59

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

59.38

SERWIS%

8.33
ATAK

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


ATAK 19 SR 3
ATAK/SR 6.33 ∑A 32

ATAK%

59.38
SERWIS

Marcin Wojtaś

COMP


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

36.36

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Andrzej Gajewski

KUŹNIA KULTURALNA


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Andrzej Gajewski

KUŹNIA KULTURALNA


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Rafał Diadik 20 3 19 1 6 1 5 0 0 1 4 3 4 7 3 0 1 0 91 64 7 0
Robert Zwierzchowski 11.5 3 11 0 6 0 5 0 1 0 4 2 0 0 1 0 0 1 50 0 4 0
Bertrand Jasiński 7 3 6 1 9 1 4 0 2 0 4 11 0 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Andrzej Pichola 3 3 2 0 3 0 2 0 0 1 2 13 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Andrzej Gajewski 2.5 3 0 0 0 0 0 1 3 0 1 8 0 2 3 0 0 0 100 40 2 0
Piotr Gacek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 6 1 0 1 89 56 4 0
COMP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Matusiak 17 3 15 2 7 2 2 2 0 0 3 9 0 8 1 0 3 0 75 67 2 0
Marcin Wojtaś 10 3 8 0 12 1 7 0 0 2 2 5 2 2 2 2 0 0 67 33 3 0
Wojciech Maciejewski 4 2 4 3 6 1 4 0 0 0 0 3 1 4 8 0 0 2 86 29 0 0
Adam Klepka 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 1 6 0 0 7 0 1 0 88 0 1 0
Kamil Wiński 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 2 12 0 2 4 4 0 0 60 20 7 0
Bartłomiej Fenik 0 3 0 0 5 0 2 0 0 0 1 7 2 3 3 2 0 0 75 38 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)