Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
0
3
VS
(16:25, 15:25, 17:25)
VANILLA SKY
Raport meczowy
22/46 ATAK 31/56
1 BLOK 5
5/47 SERWIS 7/68
20 BŁ. PRZECIWNIKA 32
48 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Kiliszek

VANILLA SKY


PKT 17.5 SR 3 PKT/SR 5.83
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 6

ATAK%

61.11

SERWIS%

40
ATAK

Jakub Kiliszek

VANILLA SKY


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Szymon Stańczyk

ANDRA


SERWIS 4/10 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

40

WYD%

20

SKUT%

40
BLOK

Robert Chilicki

VANILLA SKY


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jakub Kiliszek

VANILLA SKY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

62.5

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Łukasz Komorowski

ANDRA


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Stańczyk 11 3 7 2 3 2 0 0 0 4 0 4 2 1 3 1 1 2 50 13 0 0
Piotr Lechowicz 6.5 3 5 0 4 1 1 0 1 1 0 1 4 1 1 1 0 0 67 33 1 0
Łukasz Komorowski 4 3 4 0 1 1 1 0 0 0 1 5 1 2 3 3 0 0 63 25 4 0
Adam Bala 2 2 2 0 1 0 1 0 0 0 1 2 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0
Piotr Strelczuk 2 1 2 0 2 0 1 0 0 0 0 1 0 1 0 1 1 0 33 33 1 0
Krzysztof Lewiński 1.5 2 1 1 0 0 0 0 1 0 2 2 2 0 4 2 1 0 57 0 0 0
Piotr Jasiński 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 2 1 1 3 2 33 22 0 0
Robert Kowalczyk 0 3 0 0 0 1 1 0 0 0 4 7 1 4 3 4 2 1 50 29 1 0
VANILLA SKY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 17.5 3 11 1 2 1 3 0 1 6 3 3 3 5 2 1 0 0 88 63 2 0
Hubert Długozima 11.5 3 10 3 2 0 2 1 1 0 7 6 2 3 4 2 1 1 64 27 0 0
Jacek Danaj 8 3 6 2 3 0 0 0 2 1 7 6 1 1 4 2 0 1 63 13 0 0
Robert Chilicki 6 3 4 3 1 0 0 1 2 0 4 5 0 1 0 0 1 1 33 33 0 0
Monika Bem 0 3 0 1 1 0 0 0 0 0 3 10 1 0 2 0 1 0 67 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)