Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
0
3
VS
(18:25, 18:25, 19:25)
MOIIB
Raport meczowy
25/73 ATAK 21/37
2 BLOK 3
3/57 SERWIS 1/46
25 BŁ. PRZECIWNIKA 50
55 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Krzewiński

MOIIB


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

62.5

SERWIS%

0
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Krzysztof Lewiński

ANDRA


SERWIS 1/6 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

50

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Adam Majchrzak

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Łukasz Komorowski

ANDRA


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

100

PERF%

37.5

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Szymon Stańczyk

ANDRA


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Lechowicz 8 3 8 1 5 0 2 0 0 0 3 1 4 4 4 0 0 1 89 44 3 0
Szymon Stańczyk 7 3 7 0 5 0 2 0 0 0 4 4 2 9 5 1 2 2 74 47 8 0
Łukasz Komorowski 6 3 5 1 4 4 3 1 0 0 6 2 2 3 5 0 0 0 100 38 3 0
Krzysztof Lewiński 5 2 4 2 6 1 1 0 0 1 2 3 0 2 2 1 0 0 80 40 1 0
Adam Bala 2 2 1 1 6 1 2 0 0 1 5 5 0 0 1 1 0 0 50 0 1 0
Piotr Jasiński 2 2 0 0 0 0 0 1 0 1 1 2 2 0 3 2 0 0 60 0 1 0
Robert Kowalczyk 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 4 2 0 0 2 3 0 1 33 0 1 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Krzewiński 11 3 10 0 3 0 3 1 0 0 3 3 1 0 6 1 1 1 67 0 4 0
Adam Majchrzak 8 3 6 0 4 0 1 2 0 0 15 1 1 0 4 1 0 1 67 0 0 0
Damian Majewski 4 3 3 0 4 1 0 0 0 1 5 2 4 2 5 2 1 1 64 18 3 0
Kornel Skorupa 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)