Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

MOIIB
2
1
VS
(23:25, 25:20, 25:13)
VANILLA SKY
Raport meczowy
28/42 ATAK 31/72
4.5 BLOK 2
1/61 SERWIS 4/57
39.5 BŁ. PRZECIWNIKA 21
73 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Majchrzak

MOIIB


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

75

SERWIS%

11.11
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 9

ATAK%

88.89
SERWIS

Adam Wojtkiewicz

VANILLA SKY


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

46.67

WYD%

6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Damian Majewski

MOIIB


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Bartek Pietrzyk

VANILLA SKY


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

76.92

PERF%

38.46

WYD%

69.23

SKUT%

76.92
OBRONA

Damian Majewski

MOIIB


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Majchrzak 13 3 12 0 0 2 2 0 0 1 4 2 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Karol Krzewiński 9.5 3 8 0 1 0 0 1 1 0 6 4 0 0 1 0 1 1 33 0 1 0
Damian Majewski 5.5 3 3 1 0 1 1 2 1 0 6 6 1 4 2 0 1 1 75 50 3 0
Daniel Saganek 4.5 3 4 2 3 0 0 0 1 0 4 10 1 3 4 1 1 1 70 30 2 0
Kornel Skorupa 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 7 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
VANILLA SKY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartek Pietrzyk 11.5 3 10 2 5 1 6 0 1 1 6 4 0 5 5 2 0 1 77 38 1 0
Jakub Kiliszek 9.5 3 8 1 2 2 3 0 1 1 3 1 3 3 2 4 0 0 56 33 0 0
Jacek Danaj 6.5 3 6 6 3 1 1 0 1 0 2 3 2 3 6 4 1 0 64 21 0 0
Robert Chilicki 4 3 4 1 2 0 2 0 0 0 2 2 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Daniel Wiliński 3.5 3 3 0 1 1 1 0 1 0 6 3 1 5 7 5 1 0 67 28 0 0
Adam Wojtkiewicz 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 5 7 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)