Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

COMP
2
1
VS
(25:15, 25:17, 22:25)
ANDRA
Raport meczowy
35/99 ATAK 35/97
4 BLOK 2
5/72 SERWIS 1/57
28 BŁ. PRZECIWNIKA 19
72 SUMA 57

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Maciejewski

COMP


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 11 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

33.33

SERWIS%

16.67
ATAK

Krzysztof Lewiński

ANDRA


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

50
SERWIS

Wojciech Maciejewski

COMP


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Krzysztof Lewiński

ANDRA


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Wojciech Maciejewski

COMP


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Komorowski

ANDRA


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
COMP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Maciejewski 16 3 11 6 11 1 4 3 0 2 2 8 0 1 4 0 0 0 100 20 6 0
Tomasz Batóg 9 3 8 3 5 0 1 0 0 1 2 7 1 7 6 0 0 1 93 50 5 0
Marcin Wojtaś 8.5 3 8 1 12 1 1 0 1 0 4 10 1 0 4 1 1 0 67 0 1 0
Artur Matusiak 6 2 5 2 7 0 1 0 0 1 0 6 1 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Paulina Kuźnia 3 3 3 1 5 0 2 0 0 0 0 3 0 1 9 1 1 0 83 8 2 0
Kamil Wiński 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 2 0 5 1 0 0 83 0 0 0
Konrad Raczyński 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 2 10 2 0 2 0 0 0 100 0 2 0
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Stańczyk 13 3 13 0 12 0 2 0 0 0 0 6 1 1 6 1 1 1 70 10 1 0
Łukasz Komorowski 7 3 7 0 8 0 5 0 0 0 0 12 1 1 8 2 2 0 69 8 6 0
Adam Bala 7 3 6 1 14 0 2 0 0 1 2 8 2 0 9 1 1 1 75 0 4 0
Krzysztof Lewiński 6 2 4 2 2 0 0 2 0 0 0 5 0 0 4 1 0 0 80 0 1 0
Piotr Lechowicz 5 2 5 0 2 4 5 0 0 0 0 1 3 3 7 1 0 0 91 27 4 0
Robert Kowalczyk 0 3 0 0 0 0 2 0 0 0 1 8 1 0 2 0 0 2 50 0 2 0
Piotr Jasiński 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 7 0 2 1 70 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)