Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

MOIIB
0
3
VS
(19:25, 25:27, 19:25)
VANILLA SKY
Raport meczowy
35/73 ATAK 34/72
4 BLOK 3
0/64 SERWIS 4/73
24 BŁ. PRZECIWNIKA 36
63 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Krzewiński

MOIIB


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Bartek Pietrzyk

VANILLA SKY


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

23.08

WYD%

0

SKUT%

15.38
BLOK

Adam Majchrzak

MOIIB


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jacek Danaj

VANILLA SKY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

62.5

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Kornel Skorupa

MOIIB


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Krzewiński 12 3 12 1 2 1 2 0 0 0 1 9 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Damian Majewski 11 3 11 5 5 0 3 0 0 0 4 4 0 6 2 2 4 1 53 40 1 0
Adam Majchrzak 10.5 3 9 4 2 0 2 1 1 0 2 1 5 1 2 2 0 0 60 20 1 0
Daniel Saganek 3.5 3 2 3 3 2 1 1 1 0 2 4 2 9 3 8 4 2 46 35 2 0
Kornel Skorupa 2 3 1 0 0 0 1 0 2 0 1 11 1 2 3 2 0 0 71 29 4 0
Stanisław Starosz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 2 12 1 0 1 2 0 0 33 0 1 0
VANILLA SKY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 11.5 3 10 2 3 2 1 0 1 1 3 4 4 5 2 3 1 0 64 45 4 0
Jacek Danaj 9 3 7 2 2 0 1 1 0 1 8 7 0 5 2 1 0 0 88 63 1 0
Daniel Wiliński 8 3 7 4 4 2 3 1 0 0 1 5 3 2 2 1 1 0 67 33 1 0
Marcin Bąk 8 3 8 2 6 0 3 0 0 0 8 7 1 3 10 2 1 0 81 19 1 0
Robert Chilicki 2.5 3 2 0 0 0 1 0 1 0 2 2 3 1 0 0 1 0 50 50 2 0
Bartek Pietrzyk 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1 8 2 5 0 1 0 0 83 83 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)