Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

MOIIB
2
1
VS
(25:21, 25:16, 25:27)
KUŹNIA KULTURALNA
Raport meczowy
31/56 ATAK 35/93
1.5 BLOK 6
2/65 SERWIS 2/64
40.5 BŁ. PRZECIWNIKA 21
75 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Modrzejewski

KUŹNIA KULTURALNA


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

53.57

SERWIS%

0
ATAK

Kornel Skorupa

MOIIB


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Damian Majewski

MOIIB


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


∑P 26 SR 3
∑P/SR 8.67

DOKŁ%

92.31

PERF%

0

WYD%

88.46

SKUT%

92.31
OBRONA

Adam Majchrzak

MOIIB


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Majchrzak 14 3 13 0 5 1 2 1 0 0 1 9 3 0 1 1 1 0 33 0 3 0
Damian Majewski 9 3 7 0 3 1 1 0 0 2 2 7 1 0 12 1 0 1 86 0 3 0
Kornel Skorupa 4.5 3 4 0 0 0 1 0 1 0 1 13 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Daniel Saganek 4 3 4 0 5 1 1 0 0 0 2 11 0 0 9 0 2 1 75 0 1 0
Karol Krzewiński 3 3 3 0 3 0 1 0 0 0 3 8 1 0 3 0 1 0 75 0 0 0
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Modrzejewski 16 3 15 1 6 0 6 1 0 0 1 7 1 0 11 1 3 0 73 0 1 0
Dominik Piwowarski 14 3 12 0 16 0 4 2 0 0 2 3 5 0 14 1 1 2 78 0 0 0
Rafał Diadik 6 3 4 0 3 2 1 2 0 0 3 3 3 0 24 1 1 0 92 0 0 0
Robert Zwierzchowski 2.5 2 2 3 4 2 1 0 1 0 1 4 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Krzysztof Szczepaniak 2.5 3 1 0 3 0 0 0 1 1 3 13 0 0 3 2 1 0 50 0 3 0
Agnieszka Sola-Manowska 1 3 0 0 0 0 2 0 0 1 0 11 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Andrzej Pichola 1 1 1 0 3 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)