Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

COMP
1
2
VS
(18:25, 18:25, 25:18)
VANILLA SKY
Raport meczowy
32/81 ATAK 33/80
2 BLOK 3
3/61 SERWIS 4/68
24 BŁ. PRZECIWNIKA 28
61 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Artur Matusiak

COMP


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

65.52

SERWIS%

8.33
ATAK

Robert Chilicki

VANILLA SKY


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 5

ATAK%

100
SERWIS

Wojciech Maciejewski

COMP


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Konrad Raczyński

COMP


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Oskar Guzewicz

VANILLA SKY


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

90.91

PERF%

18.18

WYD%

81.82

SKUT%

90.91
OBRONA

Kamil Wiński

COMP


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
COMP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Matusiak 20 3 19 1 5 2 2 0 0 1 2 8 1 6 7 0 2 0 87 40 3 0
Wojciech Maciejewski 8.5 3 6 2 6 1 4 0 1 2 4 8 1 1 10 3 1 1 69 6 8 0
Marcin Wojtaś 4 3 4 1 4 0 6 0 0 0 1 6 0 0 4 0 0 1 80 0 3 0
Konrad Raczyński 3.5 3 2 0 0 0 1 1 1 0 2 6 0 1 5 3 0 0 67 11 2 0
Paulina Kuźnia 1 2 1 2 5 0 6 0 0 0 0 10 0 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Kamil Wiński 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 6 0 2 6 0 0 1 89 22 8 0
Bartłomiej Fenik 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 1 0 0 1 0
VANILLA SKY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Oskar Guzewicz 13 3 11 0 9 0 5 1 0 1 3 8 4 2 8 0 1 0 91 18 3 0
Jakub Kiliszek 13 3 12 0 9 2 6 1 0 0 4 0 3 4 13 3 2 1 74 17 3 0
Jacek Danaj 7 3 5 0 10 0 0 1 0 1 2 12 1 0 9 2 0 1 75 0 2 0
Robert Chilicki 6 3 5 0 0 0 0 0 0 1 1 11 0 0 3 0 0 0 100 0 1 0
Monika Bem 1 3 0 0 5 0 1 0 0 1 2 13 0 1 6 1 0 1 78 11 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)