Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
1
2
VS
(22:25, 25:19, 19:25)
KUŹNIA KULTURALNA
Raport meczowy
36/90 ATAK 39/101
5 BLOK 3
6/66 SERWIS 6/69
19 BŁ. PRZECIWNIKA 21
66 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

40.43

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Komorowski

ANDRA


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 18

ATAK%

50
SERWIS

Piotr Lechowicz

ANDRA


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

54.55

WYD%

0

SKUT%

36.36
BLOK

Robert Kowalczyk

ANDRA


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Marcin Lasota

ANDRA


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

93.33

PERF%

0

WYD%

86.67

SKUT%

93.33
OBRONA

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Lechowicz 15 3 11 0 11 0 5 0 0 4 2 1 4 1 4 2 2 0 56 11 2 0
Łukasz Komorowski 10.5 3 9 0 7 1 1 1 1 0 0 4 1 0 3 1 2 0 50 0 3 0
Marcin Lasota 8 3 7 2 4 2 3 1 0 0 3 16 1 0 14 0 0 1 93 0 5 0
Krzysztof Lewiński 7 3 7 1 4 0 4 0 0 0 1 5 0 0 7 1 0 0 88 0 1 0
Piotr Jasiński 3 2 1 0 1 0 0 0 0 2 2 6 0 0 2 0 0 2 50 0 1 0
Robert Kowalczyk 2.5 3 0 0 1 0 0 2 1 0 1 9 0 0 5 2 1 1 56 0 4 0
Adam Bala 1 2 1 0 6 0 1 0 0 0 0 3 1 0 5 2 3 2 42 0 2 0
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Rafał Diadik 19 3 19 1 20 3 4 0 0 0 2 6 4 0 10 1 2 2 67 0 7 0
Robert Zwierzchowski 14 3 12 1 12 0 3 1 0 1 3 7 1 0 12 7 2 2 52 0 3 0
Andrzej Pichola 6 3 5 1 4 2 4 1 0 0 2 8 0 0 1 1 0 2 25 0 0 0
Marcin Dziura 6 3 3 0 5 0 1 1 0 2 3 8 0 0 8 1 0 0 89 0 0 0
Agnieszka Sola-Manowska 3 3 0 0 1 0 0 0 0 3 2 16 1 0 3 3 0 1 43 0 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)