Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

COMP
0
3
VS
(16:25, 24:26, 12:25)
MOIIB
Raport meczowy
27/73 ATAK 29/55
1 BLOK 4
3/54 SERWIS 3/62
21 BŁ. PRZECIWNIKA 40
52 SUMA 76
37

ATAK%

6

SERWIS%

53

ATAK%

5

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Artur Matusiak

COMP


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

42.86

SERWIS%

25
ATAK

Radosław Cichocki

MOIIB


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Artur Matusiak

COMP


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

87.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Radosław Cichocki

MOIIB


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Daniel Saganek

MOIIB


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

81.82

PERF%

0

WYD%

63.64

SKUT%

81.82
OBRONA

Wojciech Maciejewski

COMP


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
COMP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Matusiak 15 3 12 7 2 1 6 43 28 1 0 2 5 0 1 1 9 1 2 0 77 8 3 0
Mirosław Zdziarski 9 3 9 7 0 2 6 38 24 0 0 0 11 0 1 0 8 2 2 1 62 0 2 1
Winicjusz Szyszka 5 3 4 0 1 1 1 57 7 0 0 1 10 0 1 0 4 1 1 1 57 0 0 0
Kamil Wiński 1 3 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Bartłomiej Fenik 1 3 1 0 0 1 0 50 2 0 0 0 6 0 1 0 2 1 0 2 40 0 2 0
Wojciech Maciejewski 0 3 0 2 2 2 5 0 11 0 0 0 8 0 2 2 10 4 2 0 67 11 7 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Majchrzak 13.5 3 11 10 2 0 1 46 24 0 1 2 8 0 3 1 3 1 0 0 80 20 3 0
Radosław Cichocki 8.5 3 5 0 0 1 2 63 8 3 1 0 11 0 2 0 2 1 0 0 67 0 4 0
Daniel Saganek 7 3 6 5 0 0 1 50 12 0 0 1 7 0 1 0 9 0 2 0 82 0 2 0
Karol Krzewiński 5 3 5 2 0 0 1 63 8 0 0 0 11 0 1 0 2 2 1 1 33 0 1 0
Kornel Skorupa 2 3 2 1 0 0 0 67 3 0 0 0 15 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)