Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
0
3
VS
(19:25, 12:25, 19:25)
MOIIB
Raport meczowy
31/68 ATAK 29/49
1 BLOK 4
3/44 SERWIS 6/65
15 BŁ. PRZECIWNIKA 36
50 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Majchrzak

MOIIB


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

65

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Kowalski

MOIIB


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 6

ATAK%

83.33
SERWIS

Karol Krzewiński

MOIIB


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

45.45

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Maciej Kowalski

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Karol Krzewiński

MOIIB


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

90.91

PERF%

27.27

WYD%

81.82

SKUT%

90.91
OBRONA

Damian Majewski

MOIIB


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Lechowicz 9 3 6 1 2 0 5 1 0 2 0 2 4 4 6 0 1 2 77 31 2 0
Łukasz Komorowski 8 3 7 0 4 0 1 0 0 1 2 4 0 4 4 0 2 0 80 40 3 0
Szymon Stańczyk 8 3 8 3 2 0 5 0 0 0 2 2 1 3 4 0 1 0 88 38 1 0
Marcin Lasota 4 2 4 0 2 0 4 0 0 0 2 3 0 2 4 0 5 0 55 18 0 0
Adam Bala 3 2 3 0 6 0 2 0 0 0 3 3 1 3 3 0 1 2 67 33 2 0
Piotr Jasiński 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 0 0 4 1 17 17 0 0
Robert Kowalczyk 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 6 0 0 3 3 0 0 50 0 1 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Majchrzak 14 3 13 0 3 0 4 1 0 0 2 3 2 1 1 0 1 0 67 33 3 0
Karol Krzewiński 9 3 6 3 4 0 2 0 0 3 2 4 2 3 7 0 0 1 91 27 5 0
Damian Majewski 8 3 4 0 2 0 1 1 0 3 5 14 0 1 1 0 1 0 67 33 5 0
Maciej Kowalski 7 3 5 0 1 0 0 2 0 0 4 10 2 3 4 0 1 1 78 33 3 0
Kornel Skorupa 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 7 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)