Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

MOIIB
3
0
VS
(26:24, 25:20, 25:21)
ANDRA
Raport meczowy
22/49 ATAK 42/98
5 BLOK 3
3/52 SERWIS 7/67
46 BŁ. PRZECIWNIKA 13
76 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Stępień

MOIIB


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

36.84

SERWIS%

7.69
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 6

ATAK%

83.33
SERWIS

Hubert Zach

ANDRA


SERWIS 4/11 SR 2
SERWIS/SR 2

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

36.36
BLOK

Szymon Kosmęda

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Szymon Stańczyk

ANDRA


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

87.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Łukasz Komorowski

ANDRA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Stępień 16 3 14 0 20 0 4 1 0 1 0 10 2 11 0 0 8 0 58 58 2 0
Szymon Kosmęda 6 2 3 0 2 0 0 2 0 1 0 14 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Karol Krzewiński 5 3 5 0 0 0 1 0 0 0 0 8 0 8 0 0 3 0 73 73 0 0
Daniel Saganek 3 3 0 0 0 0 0 2 0 1 0 14 0 5 0 0 4 0 56 56 2 0
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Komorowski 11 3 11 0 20 0 7 0 0 0 0 14 3 3 0 0 2 0 60 60 5 0
Łukasz Bielecki 10 3 8 0 10 0 4 0 0 2 0 6 2 1 0 0 2 0 33 33 1 0
Norbert Kossakowski 8 3 7 0 3 0 1 0 0 1 0 11 0 9 0 0 4 0 69 69 5 0
Szymon Stańczyk 7 3 6 0 4 0 3 1 0 0 0 5 0 7 0 0 1 0 88 88 0 0
Hubert Zach 6 2 1 0 0 0 0 1 0 4 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Piotr Lechowicz 6 3 6 0 1 0 3 0 0 0 0 1 3 4 0 0 2 0 67 67 0 0
Krzysztof Lewiński 4 3 3 0 0 0 0 1 0 0 0 6 2 1 0 0 0 0 100 100 3 0
Robert Kowalczyk 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 14 0 0 8 0 64 64 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)