Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

KUŹNIA KULTURALNA
0
3
VS
(19:25, 17:25, 16:25)
MOIIB
Raport meczowy
17/55 ATAK 40/87
2 BLOK 4
2/47 SERWIS 1/63
31 BŁ. PRZECIWNIKA 30
52 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Damian Majewski

MOIIB


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

61.11

SERWIS%

0
ATAK

Szymon Kosmęda

MOIIB


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 12

ATAK%

83.33
SERWIS

Krzysztof Szczepaniak

KUŹNIA KULTURALNA


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Adam Majchrzak

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Daniel Saganek

MOIIB


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

81.82

PERF%

81.82

WYD%

63.64

SKUT%

81.82
OBRONA

Robert Zwierzchowski

KUŹNIA KULTURALNA


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Modrzejewski 12 3 10 0 8 0 3 1 0 1 0 6 1 7 0 0 7 0 50 50 1 0
Robert Zwierzchowski 4 3 4 0 6 0 7 0 0 0 0 7 1 4 0 0 5 0 44 44 6 0
Krzysztof Szczepaniak 3 3 1 0 4 0 0 1 0 1 0 5 1 6 0 0 2 0 75 75 2 0
Andrzej Pichola 1 3 1 0 9 0 1 0 0 0 0 8 1 1 0 0 2 0 33 33 1 0
Jeremi Jasiński 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 2 0 0 0 2 0
Agnieszka Sola-Manowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 0 5 0 0 6 1 42 42 3 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Majewski 12 3 11 0 5 0 2 1 0 0 0 8 0 6 0 0 4 1 55 55 2 0
Szymon Kosmęda 10 3 10 0 2 0 0 0 0 0 0 15 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Adam Majchrzak 9 3 7 0 12 0 5 2 0 0 0 8 2 10 0 0 7 1 56 56 3 0
Daniel Saganek 7 3 6 0 10 0 1 1 0 0 0 12 0 9 0 0 2 0 82 82 2 0
Karol Krzewiński 7 3 6 0 6 0 4 0 0 1 0 13 3 3 0 0 1 0 75 75 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)