Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

VEOLIA
3
0
VS
(25:20, 25:19, 25:14)
ANDRA
Raport meczowy
33/48 ATAK 22/52
5 BLOK 1
5/69 SERWIS 5/47
32 BŁ. PRZECIWNIKA 25
75 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Krauze

VEOLIA


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 7 BLOK 1.5 SERWIS 3

ATAK%

77.78

SERWIS%

33.33
ATAK

Grzegorz Krauze

VEOLIA


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Grzegorz Krauze

VEOLIA


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

66.67

WYD%

22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Przemysław Rowiński

VEOLIA


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Wojciech Krauze

VEOLIA


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

57.14

PERF%

0

WYD%

14.29

SKUT%

57.14
OBRONA

Robert Serzysko

VEOLIA


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
VEOLIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Krauze 11.5 3 7 0 0 0 2 1 1 3 3 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Przemysław Rowiński 10.5 3 9 2 0 0 2 1 1 0 3 4 3 0 3 3 1 0 43 0 0 0
Wojciech Krauze 9 3 6 1 1 0 0 1 0 2 4 6 1 0 4 0 0 3 57 0 0 0
Robert Serzysko 6 3 6 0 2 1 3 0 0 0 3 7 2 3 2 2 3 1 45 27 2 0
Piotr Markowicz 3 3 3 0 1 0 0 0 0 0 1 7 3 0 2 0 2 1 40 0 1 0
Jakub Łakomy 3 3 2 0 0 0 0 1 0 0 6 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Lechowicz 8 3 4 0 2 2 6 1 0 3 2 2 3 3 2 1 4 0 50 30 1 0
Łukasz Komorowski 7 3 6 1 3 3 2 0 0 1 2 5 0 1 2 0 2 2 43 14 0 0
Szymon Stańczyk 6 2 6 0 1 0 6 0 0 0 0 2 0 0 3 0 0 0 100 0 0 0
Łukasz Bielecki 4 3 4 0 3 0 0 0 0 0 2 3 1 0 2 1 2 0 40 0 1 0
Hubert Zach 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 3 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Robert Kowalczyk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 9 6 4 0 50 5 1 0
Adam Bala 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 2 5 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Krzysztof Lewiński 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)