Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

VEOLIA
2
1
VS
(25:16, 25:18, 22:25)
MOIIB
Raport meczowy
36/65 ATAK 28/64
11.5 BLOK 2
5/70 SERWIS 2/50
19.5 BŁ. PRZECIWNIKA 27
72 SUMA 59

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Krauze

VEOLIA


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

68.18

SERWIS%

15.38
ATAK

Grzegorz Krauze

VEOLIA


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 22

ATAK%

68.18
SERWIS

Grzegorz Krauze

VEOLIA


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

23.08

WYD%

7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Wojciech Krauze

VEOLIA


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Damian Majewski

MOIIB


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

93.75

PERF%

62.5

WYD%

87.5

SKUT%

93.75
OBRONA

Damian Majewski

MOIIB


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
VEOLIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Grzegorz Krauze 17 3 15 0 3 3 1 0 0 2 1 9 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Igor Królikowski 11.5 3 9 1 2 1 3 1 1 1 1 4 2 12 2 0 0 2 88 75 4 0
Przemysław Sas 9 3 6 3 7 0 2 1 0 2 6 6 1 10 2 1 4 0 71 59 0 0
Jakub Łakomy 7 3 3 0 0 0 0 4 0 0 3 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Wojciech Krauze 6 3 2 0 1 1 0 4 0 0 3 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Markowicz 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Arkadiusz Czech 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 0 9 0 6 0 1 1 0 75 75 0 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Majewski 14 3 12 1 2 4 1 1 0 1 3 10 0 10 5 0 0 1 94 63 5 0
Daniel Saganek 6 3 5 0 3 2 0 1 0 0 1 9 0 1 1 0 1 1 50 25 1 0
Karol Krzewiński 6 3 6 0 2 0 2 0 0 0 4 5 0 4 0 1 1 1 57 57 0 0
Adam Majchrzak 4 3 4 2 8 1 4 0 0 0 2 6 1 1 0 0 0 0 100 100 2 0
Szymon Kosmęda 2 3 1 0 0 1 3 0 0 1 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)