Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
1
2
VS
(15:25, 18:25, 25:14)
NCBIR
Raport meczowy
30/65 ATAK 24/57
3 BLOK 2
6/54 SERWIS 6/60
19 BŁ. PRZECIWNIKA 32
58 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Lewiński

ANDRA


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

41.18

SERWIS%

11.11
ATAK

Norbert Kossakowski

ANDRA


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Andrzej Kaznowski

NCBIR


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

66.67

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Krzysztof Lewiński

ANDRA


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Zbigniew Martyński

NCBIR


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Bielecki

ANDRA


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Lewiński 9 3 7 3 3 0 4 1 0 1 3 2 3 0 3 3 1 1 38 0 1 0
Norbert Kossakowski 9 3 8 2 0 0 1 1 0 0 5 2 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Łukasz Bielecki 8 3 7 3 0 0 0 0 0 1 6 5 0 0 3 1 2 0 50 0 6 0
Piotr Lechowicz 7 3 6 2 0 2 5 0 0 1 1 0 4 1 3 3 2 1 40 10 0 0
Adam Bala 4 3 1 0 6 0 3 1 0 2 3 6 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Hubert Zach 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 3 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Robert Kowalczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 2 1 2 72 6 3 0
NCBIR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Rokicki 9 3 7 1 8 0 1 0 0 2 7 3 1 0 4 1 0 2 57 0 4 0
Zbigniew Martyński 8 3 7 5 1 1 3 1 0 0 5 2 2 0 3 1 0 0 75 0 2 0
Andrzej Kaznowski 7 3 5 0 4 2 2 0 0 2 4 2 1 0 8 4 0 0 67 0 3 0
Marcin Śmiałek 7 3 4 0 4 0 0 1 0 2 6 5 1 1 6 6 0 2 47 7 2 0
Katarzyna Perczyńska 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 4 5 1 0 0 0 0 2 0 0 2 0
Marika Burnos-Stępień 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 2 3 0 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)