Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

VEOLIA
2
1
VS
(25:20, 25:13, 20:25)
KUŹNIA KULTURALNA
Raport meczowy
33/62 ATAK 20/44
9 BLOK 4.5
4/67 SERWIS 6/49
24 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
70 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Przemysław Sas

VEOLIA


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 11 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

64.71

SERWIS%

10
ATAK

Damian Maicki

VEOLIA


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 11

ATAK%

90.91
SERWIS

Agnieszka Sola-Manowska

KUŹNIA KULTURALNA


SERWIS 4/16 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

75

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Przemysław Sas

VEOLIA


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Krzysztof Szczepaniak

KUŹNIA KULTURALNA


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

22.22

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

czarny cza

VEOLIA


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
VEOLIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Sas 15 3 11 1 3 0 2 2 2 1 2 6 1 2 6 5 0 0 62 15 0 0
Damian Maicki 12 3 10 0 0 0 1 1 2 0 4 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Grzegorz Krauze 9.5 3 6 2 8 0 4 1 3 1 9 2 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
czarny cza 5 2 4 2 0 1 3 0 0 1 9 2 2 2 2 1 4 0 44 22 3 0
Piotr Markowicz 2.5 3 1 0 0 0 0 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jakub Łakomy 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 3 7 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Agata Getka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2 4 1 3 20 0 1 0
Rafał Pachnicki 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 2 3 0 0 4 1 2 2 44 0 1 0
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Rafał Diadik 14 3 12 2 6 0 3 1 0 1 4 1 4 1 8 6 1 0 56 6 1 0
Krzysztof Szczepaniak 5.5 3 4 0 2 0 1 1 1 0 5 3 0 2 4 2 1 0 67 22 1 0
Agnieszka Sola-Manowska 5 3 1 0 0 0 0 0 0 4 8 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Andrzej Gajewski 3 3 2 1 2 1 0 1 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bertrand Jasiński 3 3 1 1 2 0 3 1 0 1 2 5 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Stanisław Patynowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 11 6 2 1 63 17 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)