Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
1
2
VS
(15:25, 25:16, 22:25)
KUŹNIA KULTURALNA
Raport meczowy
29/76 ATAK 27/60
3 BLOK 4.5
6/62 SERWIS 4/67
24 BŁ. PRZECIWNIKA 30.5
62 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Komorowski

ANDRA


PKT 15.5 SR 3 PKT/SR 5.17
ATAK 12 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

46.15

SERWIS%

17.65
ATAK

Robert Zwierzchowski

KUŹNIA KULTURALNA


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 15

ATAK%

60
SERWIS

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Adam Bala

ANDRA


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Piotr Lechowicz

ANDRA


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

86.67

PERF%

80

WYD%

86.67

SKUT%

86.67
OBRONA

Stanisław Patynowski

KUŹNIA KULTURALNA


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Komorowski 15.5 3 12 2 6 1 5 0 1 3 5 8 1 1 2 1 1 0 60 20 2 0
Szymon Stańczyk 9 3 7 2 5 2 2 0 0 2 8 2 0 4 5 7 2 0 50 22 1 0
Piotr Lechowicz 8 3 8 0 3 2 6 0 0 0 1 1 4 12 1 2 0 0 87 80 1 0
Adam Bala 4.5 3 2 1 4 0 4 2 1 0 4 5 2 1 2 4 1 3 27 9 0 0
Robert Kowalczyk 1 3 0 0 2 0 0 0 0 1 5 10 0 3 5 2 0 1 73 27 1 0
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Zwierzchowski 11 3 9 0 3 0 3 1 0 1 9 7 2 0 0 1 1 0 0 0 2 0
Rafał Diadik 10 3 7 2 7 2 2 1 0 2 2 3 3 3 4 4 0 0 64 27 2 0
Bertrand Jasiński 10 3 8 1 5 0 1 2 0 0 3 8 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Andrzej Gajewski 2 2 2 0 3 0 1 0 0 0 0 5 0 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Krzysztof Szczepaniak 1.5 3 1 0 0 0 0 0 1 0 0 10 0 3 3 3 2 1 50 25 0 0
Agnieszka Sola-Manowska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 6 0 1 0 2 1 2 17 17 1 0
Stanisław Patynowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 5 3 4 2 50 22 4 0
Andrzej Pichola 0 2 0 0 1 1 1 0 0 0 0 2 1 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)