Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

VEOLIA
3
0
VS
(25:17, 25:10, 25:15)
NCBIR
Raport meczowy
40/68 ATAK 11/39
2 BLOK 2
11/73 SERWIS 1/43
22 BŁ. PRZECIWNIKA 28
75 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Serzysko

VEOLIA


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

64.71

SERWIS%

14.29
ATAK

Jakub Chodkowski

VEOLIA


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Jakub Chodkowski

VEOLIA


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

75

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Grzegorz Krauze

VEOLIA


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Agata Getka

VEOLIA


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

100

PERF%

61.54

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Agata Getka

VEOLIA


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
VEOLIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Serzysko 14 3 11 0 4 0 2 0 0 3 12 5 1 9 2 2 0 0 85 69 0 0
Grzegorz Krauze 13 3 12 0 4 1 2 1 0 0 0 5 3 1 1 0 0 1 67 33 1 0
Michał Jakubowski 11 3 8 0 4 0 4 0 0 3 7 3 0 3 2 1 1 2 56 33 0 0
Jakub Chodkowski 10 3 5 0 2 0 0 1 0 4 5 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Szubarczyk 4 3 3 0 0 1 2 0 0 1 3 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Jakub Łakomy 1 3 1 0 0 0 2 0 0 0 4 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Agata Getka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 5 0 0 0 100 62 2 0
NCBIR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zbigniew Martyński 8 3 6 0 4 0 2 1 0 1 1 5 1 1 2 2 3 2 30 10 2 0
Adrian Rokicki 4 3 3 1 3 1 2 1 0 0 2 5 1 3 3 1 7 3 35 18 2 0
Marcin Śmiałek 1 3 1 0 6 0 0 0 0 0 0 8 0 2 0 1 0 2 40 40 0 1
Mariusz Woźniakowski 1 3 1 0 4 3 2 0 0 0 0 4 0 0 3 5 9 3 15 0 2 0
Marika Burnos-Stępień 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 0 2 1 0 0 2 0
Katarzyna Perczyńska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0 2 0 1 1 50 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)