Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

KUŹNIA KULTURALNA
0
3
VS
(20:25, 14:25, 22:25)
MOIIB
Raport meczowy
26/55 ATAK 30/62
2 BLOK 1.5
3/58 SERWIS 6/64
25 BŁ. PRZECIWNIKA 37.5
56 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Damian Majewski

MOIIB


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

66.67

SERWIS%

30
ATAK

Damian Majewski

MOIIB


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Damian Majewski

MOIIB


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Damian Majewski

MOIIB


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

42.86

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Rafał Diadik

KUŹNIA KULTURALNA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Rafał Diadik 10 3 8 2 5 0 3 1 0 1 3 4 6 5 7 3 1 0 75 31 5 0
Andrzej Pichola 8 3 6 0 4 0 1 1 0 1 0 7 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Robert Zwierzchowski 7 3 7 4 2 1 1 0 0 0 2 9 1 1 0 0 1 1 33 33 4 0
Andrzej Gajewski 3 3 3 0 4 1 1 0 0 0 1 8 0 4 2 3 1 2 50 33 2 0
Krzysztof Szczepaniak 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 0 6 0 6 5 3 1 2 65 35 4 0
Jeremi Jasiński 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 67 0 2 0
Agnieszka Sola-Manowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 3 2 1 0 50 0 2 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Majewski 15 3 12 0 3 0 3 0 0 3 2 3 2 3 4 0 0 0 100 43 2 0
Szymon Kosmęda 11 3 9 0 3 1 2 1 0 1 1 10 2 5 2 2 0 1 70 50 1 0
Radosław Cichocki 5.5 3 4 2 4 1 0 0 1 1 5 8 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Daniel Saganek 5 3 5 1 9 0 3 0 0 0 3 7 1 8 2 1 2 1 71 57 3 0
Iwona Stępień 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 5 7 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)