Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
0
3
VS
(18:25, 18:25, 24:26)
MOIIB
Raport meczowy
35/97 ATAK 29/88
4 BLOK 5
3/60 SERWIS 2/73
18 BŁ. PRZECIWNIKA 40
60 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Bulira

ANDRA


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

51.72

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Chasieniewicz

MOIIB


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Szymon Stańczyk

ANDRA


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Bartosz Taranko

MOIIB


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Łukasz Komorowski

ANDRA


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Dawid Bulira

ANDRA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Bulira 16 3 15 2 4 0 8 0 2 0 3 4 2 2 4 4 2 1 46 15 5 0
Norbert Kossakowski 9 3 8 2 6 3 6 1 0 0 2 10 0 2 0 1 1 0 50 50 3 0
Szymon Stańczyk 7.5 3 5 1 4 1 5 0 1 2 1 8 1 6 4 3 1 1 67 40 4 0
Łukasz Komorowski 5.5 3 4 3 5 1 0 0 3 0 6 1 2 4 4 2 0 0 80 40 2 0
Adam Bala 3 3 3 0 6 0 3 0 0 0 1 8 0 2 7 4 3 0 56 13 1 0
Robert Kowalczyk 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 8 0 0 4 1 1 1 0 71 57 4 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Kosmęda 11 3 9 8 6 1 2 0 0 2 7 10 2 3 0 3 1 0 43 43 3 0
Bartosz Taranko 7 3 4 4 11 1 1 2 2 0 1 4 2 2 0 3 0 0 40 40 3 0
Daniel Saganek 7 3 7 3 6 1 1 0 0 0 3 7 1 8 8 6 3 2 59 30 4 0
Radosław Cichocki 5.5 3 5 1 4 0 4 0 1 0 6 5 1 1 0 0 1 0 50 50 0 0
Maciej Chasieniewicz 5 3 4 1 1 1 0 0 2 0 2 5 1 1 3 2 0 0 67 17 2 0
Andrzej Taranko 0.5 3 0 1 1 0 0 0 1 0 3 9 1 1 2 3 0 1 43 14 0 0
Stanisław Starosz 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)