Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
1
2
VS
(22:25, 19:25, 25:21)
NCBIR
Raport meczowy
33/73 ATAK 30/61
4.5 BLOK 5
6/64 SERWIS 7/69
22.5 BŁ. PRZECIWNIKA 29
66 SUMA 71

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Szymon Zagrodzki

NCBIR


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 10 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

47.62

SERWIS%

7.69
ATAK

Krzysztof Lewiński

ANDRA


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 6

ATAK%

83.33
SERWIS

Piotr Lechowicz

ANDRA


SERWIS 4/13 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

53.85

WYD%

0

SKUT%

30.77
BLOK

Konrad Stańczyk

ANDRA


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Piotr Lechowicz

ANDRA


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Zbigniew Martyński

NCBIR


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Komorowski 12 3 10 5 0 2 2 1 0 1 6 3 1 1 0 3 1 0 20 20 5 0
Piotr Lechowicz 10.5 3 5 2 0 0 4 1 1 4 3 2 4 0 6 1 0 0 86 0 4 0
Szymon Stańczyk 9 3 9 8 0 2 2 0 0 0 5 5 2 0 4 3 1 0 50 0 1 0
Krzysztof Lewiński 5 2 5 1 0 0 0 0 0 0 3 1 3 0 2 6 2 2 17 0 1 0
Adam Bala 3 2 3 6 0 0 1 0 0 0 2 6 1 0 1 0 3 1 20 0 2 0
Robert Kowalczyk 2 3 0 0 0 1 0 1 0 1 6 2 1 0 2 10 2 1 13 0 4 0
Konrad Stańczyk 2 1 1 1 0 0 3 1 0 0 2 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0
NCBIR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Zagrodzki 13.5 3 10 3 1 3 4 2 1 1 11 1 0 0 4 3 0 2 44 0 2 0
Andrzej Kaznowski 11 3 7 3 0 2 2 0 0 4 7 2 2 0 4 3 0 0 57 0 2 0
Marcin Śmiałek 8 3 6 3 0 0 2 0 0 2 5 1 1 2 3 3 2 2 42 17 3 0
Zbigniew Martyński 6 3 6 3 0 0 4 0 0 0 9 5 0 1 3 3 2 1 40 10 7 0
Kamil Godlewski 3.5 3 1 0 0 0 1 2 1 0 2 2 3 1 0 3 0 0 25 25 2 0
Marika Burnos-Stępień 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 2 0 0 0 100 0 1 0
Katarzyna Perczyńska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)