Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

MOIIB
0
3
VS
(20:25, 17:25, 23:25)
VEOLIA
Raport meczowy
32/71 ATAK 37/69
3 BLOK 3.5
1/61 SERWIS 7/73
24 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
60 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Przemysław Rowiński

VEOLIA


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

68.18

SERWIS%

26.67
ATAK

Jakub Chodkowski

VEOLIA


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Przemysław Rowiński

VEOLIA


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

26.67

WYD%

6.67

SKUT%

26.67
BLOK

Adam Stępień

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Daniel Saganek

MOIIB


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

91.67

PERF%

66.67

WYD%

83.33

SKUT%

91.67
OBRONA

Arkadiusz Czech

VEOLIA


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Radosław Białorudzki 13 3 12 0 6 2 5 1 0 0 0 10 1 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Adam Stępień 12 3 10 2 8 0 4 2 0 0 3 4 3 11 2 4 4 2 57 48 0 0
Szymon Kosmęda 10 3 9 0 4 0 1 0 0 1 4 5 2 5 8 2 1 2 72 28 0 0
Damian Majewski 1 3 1 0 4 1 0 0 0 0 3 4 2 2 0 0 2 1 40 40 1 0
Daniel Saganek 0 3 0 1 0 1 0 0 0 0 0 6 1 8 3 0 1 0 92 67 2 0
Iwona Stępień 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
VEOLIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Rowiński 19 3 15 1 3 1 2 0 0 4 0 8 3 10 3 2 2 3 65 50 0 0
Grzegorz Krauze 9 3 9 0 4 1 3 0 0 0 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Jakub Chodkowski 9 3 7 0 2 0 1 1 0 1 3 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Igor Królikowski 8 3 4 1 8 1 2 2 0 2 1 3 3 11 3 2 1 0 82 65 3 0
Jakub Łakomy 1.5 3 1 0 1 0 0 0 1 0 5 10 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Piotr Markowicz 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 1 8 2 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Arkadiusz Czech 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 4 0 1 0 91 55 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)