Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

KUŹNIA KULTURALNA
0
3
VS
(14:25, 18:25, 16:25)
NCBIR
Raport meczowy
23/59 ATAK 40/67
3 BLOK 6
3/50 SERWIS 7/72
19 BŁ. PRZECIWNIKA 22
48 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Szymon Zagrodzki

NCBIR


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

84.21

SERWIS%

11.11
ATAK

Szymon Zagrodzki

NCBIR


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 19

ATAK%

84.21
SERWIS

Marcin Śmiałek

NCBIR


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

-6.67

SKUT%

20
BLOK

Marcin Śmiałek

NCBIR


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Szymon Zagrodzki

NCBIR


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

72.73

PERF%

27.27

WYD%

54.55

SKUT%

72.73
OBRONA

Bertrand Jasiński

KUŹNIA KULTURALNA


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
KUŹNIA KULTURALNA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Zwierzchowski 8 3 7 2 4 2 2 0 0 1 5 3 3 3 1 1 3 1 44 33 1 0
Krzysztof Szczepaniak 8 3 6 3 3 2 0 1 0 1 1 9 1 1 5 2 1 1 60 10 1 0
Bertrand Jasiński 8 3 6 4 6 2 3 2 0 0 2 7 1 4 5 1 4 2 56 25 2 0
Andrzej Pichola 5 3 4 2 0 0 1 0 0 1 5 10 0 2 4 8 4 3 29 10 0 0
NCBIR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Zagrodzki 18 3 16 2 1 0 0 1 0 1 4 2 2 3 5 1 2 0 73 27 1 0
Marcin Śmiałek 11.5 3 6 3 4 0 0 2 1 3 3 5 4 1 2 2 1 1 43 14 1 0
Andrzej Kaznowski 11 3 9 2 3 3 4 1 0 1 7 7 2 3 7 3 1 1 67 20 0 0
Zbigniew Martyński 8.5 3 7 1 2 0 1 0 1 1 5 8 1 3 1 2 1 1 50 38 1 0
Kamil Godlewski 3 3 1 1 0 0 0 0 2 1 2 2 5 2 0 1 0 0 67 67 0 0
Katarzyna Perczyńska 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marika Burnos-Stępień 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)