Podsumowanie gry

ARENA URSYNÓW, Boisko A -

ANDRA
0
3
VS
(16:25, 17:25, 15:25)
VEOLIA
Raport meczowy
10/47 ATAK 30/53
3 BLOK 6
6/49 SERWIS 12/74
29 BŁ. PRZECIWNIKA 27
48 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Igor Królikowski

VEOLIA


PKT 16.5 SR 3 PKT/SR 5.5
ATAK 10 BLOK 1.5 SERWIS 5

ATAK%

62.5

SERWIS%

45.45
ATAK

Jakub Chodkowski

VEOLIA


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Igor Królikowski

VEOLIA


SERWIS 5/11 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

81.82

WYD%

36.36

SKUT%

45.45
BLOK

Piotr Markowicz

VEOLIA


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Przemysław Rowiński

VEOLIA


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

11.11

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Grzegorz Krauze

VEOLIA


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
ANDRA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Lechowicz 7.5 3 2 0 5 3 2 1 1 4 1 0 4 0 4 3 0 1 50 0 1 0
Łukasz Bielecki 3 3 2 0 3 1 0 0 0 1 0 4 2 0 3 2 0 2 43 0 2 0
Łukasz Komorowski 3 3 2 1 2 1 2 1 0 0 1 5 1 0 1 0 0 2 33 0 2 0
Piotr Ludwiniak 3 3 3 2 4 1 4 0 0 0 1 4 2 4 7 1 3 1 69 25 0 0
Hubert Zach 1.5 3 0 0 0 0 0 0 1 1 4 5 2 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Adam Bala 1 3 1 0 6 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Robert Kowalczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 5 10 2 5 35 15 1 0
VEOLIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Królikowski 16.5 3 10 0 2 2 2 1 1 5 4 1 1 3 3 4 3 3 38 19 2 0
Przemysław Rowiński 11 3 8 0 0 0 4 0 2 2 7 3 3 1 6 1 0 1 78 11 2 0
Grzegorz Krauze 7 3 5 0 6 1 3 0 0 2 4 6 4 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Jakub Chodkowski 6.5 3 4 1 0 0 0 1 1 1 3 3 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Piotr Markowicz 5 3 2 0 0 0 2 1 2 1 1 8 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Jakub Łakomy 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 5 5 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Agata Getka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 71 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)