COMP
OVR 62

COMP


ATAK

76

SERWIS

36

BLOK

58

PRZYJĘCIE

71

OBRONA

71

Comp S.A. jest spółką technologiczną specjalizującą się w rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa IT, bezpieczeństwa sieciowego oraz rozwiązaniach dedykowanych dla rynku handlu i usług. Mając 25 lat doświadczeń Comp S.A. jest obecnie jednym z największych integratorów rozwiązań informatycznych na polskim rynku, z powodzeniem łącząc produkty własne z rozwiązaniami oferowanymi przez innych producentów sprzętu i oprogramowania. Grupa Comp jest również niekwestionowanym liderem na polskim rynku urządzeń fiskalnych (marki Novitus i Elzab), oferując szeroki wachlarz kas fiskalnych, drukarek fiskalnych i rozwiązań wspierających sektor detaliczny.


http://www.comp.com.pl

Statystyki
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ATAK SERWIS BLOK PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑A ∑A/SR A.Sk. A.NSk. A.Błąd PKT/SR SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR Blok PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑P ∑P/SR P.Perf P.Db P.Neg P.Błąd DOKŁ% PERF% WYD% SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑S As S.Udany S.Błąd TR% WYD% SKUT% PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑O Obrona SKUT% Obrona/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR A.Błąd S.Błąd P.Błąd ∑BŁ ∑BŁ/SR
Legenda
MR: Mecze rozegrane
ATAK: Punkty atakiem
PKT: Punkty
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SERWIS: Punkty serwisem
PKT/SR: Punkty na set
SR: Sety rozegrane
BLOK: Punkty blokiem
MR: Mecze rozegrane
∑A: Ilość wszystkich ataków
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑A/SR: Ataki na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100%
A.Sk. Ataki punktowe
A.NSk.: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A.Błąd: Błędy ataku (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑S: Suma wszystkich serwisów
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑S/SR: Serwisów na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100%
As Serwisy punktowe
S.Udany: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S.Błąd: Serwisy zepsute
MR: Mecze rozegrane
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
Blok Bloki pojedyncze
SR: Sety rozegrane
MR: Mecze rozegrane
∑P: Suma wszystkich przyjęć
∑P/SR: Przyjęć na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
WYD%: ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100%
SKUT%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
P.Perf Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P.Db: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P.Neg: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P.Błąd: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑BŁ: Suma wszystkich błędów
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑BŁ/SR: Błędy na set
SR: Sety rozegrane
A.Błąd: Błędy ataku (strata punktu)
S.Błąd: Serwisy zepsute
P.Błąd: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑O: Suma wszystkich obron
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
Obrona: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)