ATAK
SERWIS
BLOK
PRZYJĘCIE
OBRONA
Mówi się, że architekci wymyślają cuda, ale to potem budowlańcy muszą stanąć na głowie, żeby te wymysły postawić. Mazowiecka Okręgowa Izba Inżynierów Budowlanych skupia właśnie takich fachowców. To 20 tysięcy inżynierów i techników budownictwa, którzy uprawnienia do nadzorowania powstawiania najróżniejszych konstrukcji: od wieżowców, przez drogi i mosty po zapewniające ciepło rodzinne domy czy bloki mieszkalne.
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ATAK | SERWIS | BLOK | PKT | PKT/SR | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑A | ∑A/SR | A.Sk. | A.NSk. | A.Błąd | PKT/SR | SKUT% | |||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | Blok | PKT | PKT/SR | |||||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑P | ∑P/SR | P.Perf | P.Db | P.Neg | P.Błąd | DOKŁ% | PERF% | WYD% | SKUT% |
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑S | As | S.Udany | S.Błąd | TR% | WYD% | SKUT% | PKT/SR | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑O | Obrona | SKUT% | Obrona/SR | ||||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | A.Błąd | S.Błąd | P.Błąd | ∑BŁ | ∑BŁ/SR |
MR: | Mecze rozegrane |
ATAK: | Punkty atakiem |
PKT: | Punkty |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SERWIS: | Punkty serwisem |
PKT/SR: | Punkty na set |
SR: | Sety rozegrane |
BLOK: | Punkty blokiem |
MR: | Mecze rozegrane |
∑A: | Ilość wszystkich ataków |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑A/SR: | Ataki na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100% |
A.Sk. | Ataki punktowe |
A.NSk.: | Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak) |
A.Błąd: | Błędy ataku (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑S: | Suma wszystkich serwisów |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑S/SR: | Serwisów na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100% |
As | Serwisy punktowe |
S.Udany: | Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję) |
S.Błąd: | Serwisy zepsute |
MR: | Mecze rozegrane |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
Blok | Bloki pojedyncze |
SR: | Sety rozegrane |
MR: | Mecze rozegrane |
∑P: | Suma wszystkich przyjęć |
∑P/SR: | Przyjęć na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
DOKŁ%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
PERF%: | ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
WYD%: | ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
SKUT%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
P.Perf | Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy) |
P.Db: | Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy) |
P.Neg: | Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika) |
P.Błąd: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑BŁ: | Suma wszystkich błędów |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑BŁ/SR: | Błędy na set |
SR: | Sety rozegrane |
A.Błąd: | Błędy ataku (strata punktu) |
S.Błąd: | Serwisy zepsute |
P.Błąd: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑O: | Suma wszystkich obron |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
Obrona: | Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku) |