Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR I -

GRUPA A - mecz 5

Neuro Balans
1
0
VS
(25:8)
Udostępnij
Beniaminek
Raport meczowy
8/12 ATAK 4/12
1 BLOK 0
7/23 SERWIS 2/8
9 BŁ. PRZECIWNIKA 2
25 SUMA 8

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Leszczyński

Neuro Balans


PKT 5 SR 1 PKT/SR 5
ATAK 3 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

75

SERWIS%

66.67
ATAK

Jakub Leszczyński

Neuro Balans


ATAK 3 SR 1
ATAK/SR 3 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Łukasz Chrustowski

Neuro Balans


SERWIS 2/5 SR 1
SERWIS/SR 2

TR%

80

WYD%

40

SKUT%

40
BLOK

Szymon Wójcik

Neuro Balans


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kamil Zawadzki

Beniaminek


∑P 9 SR 1
∑P/SR 9

DOKŁ%

44.44

PERF%

0

WYD%

-11.11

SKUT%

44.44
OBRONA

Szymon Wójcik

Neuro Balans


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
Neuro Balans
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Jakub Leszczyński 5 1 3 0 0 0 1 75 4 0 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotrek Koński 4 1 3 0 0 0 0 100 3 0 0 1 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Szymon Wójcik 4 1 2 1 0 0 0 67 3 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Łukasz Chrustowski 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adam Wojtkowski 1 1 0 1 0 0 0 0 1 0 0 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Cezary Gałązka 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0
Rafał Czyżak 0 1 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 100 100 0
Beniaminek
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Kamil Zawadzki 3 1 2 0 1 0 1 50 4 0 0 1 0 0 1 0 4 0 4 1 44 0 0
Przemysław Wawryła 2 1 1 1 1 0 0 33 3 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 2 0 0 0
Łukasz Buzniak 1 1 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0
Marek Zawadzki 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 100 0 0
Szymon Bednarski 0 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Bartłomiej Powierża 0 1 0 0 2 1 0 0 3 0 0 0 0 1 0 1 1 0 1 2 40 20 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)