Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR I -

GRUPA A - mecz 9

Beniaminek
0
1
VS
(12:25)
Udostępnij
Gang Volley’a I
Raport meczowy
5/26 ATAK 3/13
0 BLOK 0
2/11 SERWIS 5/21
5 BŁ. PRZECIWNIKA 17
12 SUMA 25

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Barański

Gang Volley’a I


PKT 4 SR 1 PKT/SR 4
ATAK 0 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

0

SERWIS%

57.14
ATAK

Przemysław Wawryła

Beniaminek


ATAK 3 SR 1
ATAK/SR 3 ∑A 8

ATAK%

37.5
SERWIS

Marcin Barański

Gang Volley’a I


SERWIS 4/7 SR 1
SERWIS/SR 4

TR%

85.71

WYD%

57.14

SKUT%

57.14
BLOK

Arkadiusz Darocha

Gang Volley’a I


BLOK 0 B1 0
SR 1 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Szymon Bednarski

Beniaminek


∑P 4 SR 1
∑P/SR 4

DOKŁ%

25

PERF%

0

WYD%

-50

SKUT%

25
OBRONA

Bartłomiej Powierża

Beniaminek


OBRONA 2 SR 1
OBRONA/SR 2 ∑O 2
Statystyki
Beniaminek
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Przemysław Wawryła 3 1 3 2 1 0 2 38 8 0 0 0 0 1 1 0 1 0 4 3 13 0 0
Kamil Zawadzki 2 1 1 2 0 0 4 14 7 0 0 1 1 0 1 0 0 1 1 0 0 0 1
Szymon Bednarski 2 1 1 1 2 0 1 20 5 0 0 1 0 0 1 0 1 0 1 2 25 0 0
Marek Zawadzki 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0 100 100 0
Łukasz Buzniak 0 1 0 1 1 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 1 1 0 1 0 67 33 0
Bartłomiej Powierża 0 1 0 2 1 0 1 0 4 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 2
Gang Volley’a I
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Marcin Barański 4 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 4 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Arkadiusz Darocha 2 1 1 0 1 0 0 50 2 0 0 1 3 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1
Andrzej Ambroziak 1 1 1 1 3 0 0 20 5 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1 1 33 0 0
Grzegorz Szczerba 1 1 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 0 2 0 1 0 0 0 0 100 100 0
Aleksander Serafiński 0 1 0 1 2 0 0 0 3 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Michał Łysikowski 0 1 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 1 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)