Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR II -

GRUPA B - mecz 8

Na Bombie
1
0
VS
(25:10)
Udostępnij
Z. P. w Gołotczyźnie
Raport meczowy
11/14 ATAK 5/15
2 BLOK 0
7/25 SERWIS 1/10
5 BŁ. PRZECIWNIKA 4
25 SUMA 10
79

ATAK%

28

SERWIS%

33

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Piechociński

Na Bombie


PKT 6 SR 1 PKT/SR 6
ATAK 2 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

100

SERWIS%

33.33
ATAK

Marcel Lewandowski

Na Bombie


ATAK 4 SR 1
ATAK/SR 4 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Oleksandr Lukianchuk

Na Bombie


SERWIS 2/5 SR 1
SERWIS/SR 2

TR%

80

WYD%

40

SKUT%

40
BLOK

Maciej Stańczak

Na Bombie


BLOK 0.5 B1 0
SR 1 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Artur Lewandowski

Z. P. w Gołotczyźnie


∑P 9 SR 1
∑P/SR 9

DOKŁ%

33.33

PERF%

33.33

WYD%

-33.33

SKUT%

33.33
OBRONA

Jakub Jusiński

Na Bombie


OBRONA 3 SR 1
OBRONA/SR 3 ∑O 3
Statystyki
Na Bombie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Marcin Piechociński 6 1 2 0 0 0 0 100 2 0 0 4 6 2 0 2 0 0 0 1 67 67 0
Marcel Lewandowski 4.5 1 4 0 0 0 0 100 4 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1
Oleksandr Lukianchuk 4.5 1 2 0 1 0 0 67 3 0 1 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Maciej Stańczak 2.5 1 1 0 0 0 0 100 1 0 1 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 2
Tomasz Tomczyk 1.5 1 1 0 1 1 0 33 3 0 1 0 0 1 0 3 0 0 0 0 100 100 0
Jakub Jusiński 1 1 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 2 0 1 1 0 0 0 0 100 100 3
Z. P. w Gołotczyźnie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Tomasz Korasiak 4 1 3 0 1 0 1 60 5 0 0 1 0 1 0 1 0 0 1 1 33 33 0
Sławomir Więcierzewski 2 1 2 0 0 0 0 100 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 1 0 0 0
Artur Lewandowski 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 3 0 0 3 3 33 33 0
Bartosz Makowski 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 3 2 0 0 0
Nikolas Korasiak 0 1 0 0 2 1 0 0 3 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Patryk Kliszewski 0 1 0 0 1 0 2 0 3 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 100 100 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)