Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR II -

GRUPA B - mecz 10

Sparta Nasielsk
1
0
VS
(25:18)
Udostępnij
Na Bombie
Raport meczowy
11/16 ATAK 8/17
4 BLOK 0
3/24 SERWIS 3/20
7 BŁ. PRZECIWNIKA 7
25 SUMA 18

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Wiśniewski

Sparta Nasielsk


PKT 7 SR 1 PKT/SR 7
ATAK 5 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

83.33

SERWIS%

0
ATAK

Kacper Wiśniewski

Sparta Nasielsk


ATAK 5 SR 1
ATAK/SR 5 ∑A 6

ATAK%

83.33
SERWIS

Przemek Drwęcki

Sparta Nasielsk


SERWIS 2/4 SR 1
SERWIS/SR 2

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

50
BLOK

Kacper Wiśniewski

Sparta Nasielsk


BLOK 2 B1 2
SR 1 B2 0
BLOK/SR 2
PRZYJĘCIE

Marcel Lewandowski

Na Bombie


∑P 4 SR 1
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

75

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Przemek Drwęcki

Sparta Nasielsk


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
Sparta Nasielsk
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Kacper Wiśniewski 7 1 5 0 0 0 1 83 6 2 0 0 1 1 1 3 0 0 1 0 75 75 0
Przemek Drwęcki 4.5 1 2 0 0 0 0 100 2 0 1 2 0 1 1 1 0 0 0 2 33 33 1
Damian Bierdnik 4 1 2 0 0 0 0 100 2 1 0 1 1 1 0 1 0 0 0 1 50 50 1
Michał Drajer 2.5 1 2 0 0 0 2 50 4 0 1 0 1 2 1 1 0 0 0 0 100 100 0
Daniel Bazylewski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 1 1 0 0 1 0 50 50 0
Artur Zimnym 0 1 0 0 1 0 1 0 2 0 0 0 1 1 0 3 0 0 0 0 100 100 1
Na Bombie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Oskar Lewandowski 4 1 3 0 1 0 1 60 5 0 0 1 1 2 1 4 0 0 1 1 67 67 0
Marcel Lewandowski 3 1 2 0 1 1 1 40 5 0 0 1 0 1 1 3 0 0 1 0 75 75 0
Oleksandr Lukianchuk 2 1 2 0 0 1 0 67 3 0 0 0 0 2 1 2 0 0 2 1 40 40 0
Maciej Stańczak 1 1 1 0 0 1 0 50 2 0 0 0 0 3 0 1 0 0 1 1 33 33 0
Marcin Piechociński 1 1 0 0 1 1 0 0 2 0 0 1 0 1 1 1 0 0 0 0 100 100 0
Jakub Jusiński 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)