Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR III -

GRUPA C - mecz 2

Młoda Krew
1
0
VS
(25:13)
Udostępnij
Gang Bang
Raport meczowy
3/8 ATAK 3/10
2 BLOK 1
3/25 SERWIS 0/10
17 BŁ. PRZECIWNIKA 9
25 SUMA 13

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


PKT 5 SR 1 PKT/SR 5
ATAK 2 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

100

SERWIS%

28.57
ATAK

Kacper Pakieła

Młoda Krew


ATAK 1 SR 1
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

20
SERWIS

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


SERWIS 2/7 SR 1
SERWIS/SR 2

TR%

57.14

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Przemek Sobolewski

Gang Bang


∑P 4 SR 1
∑P/SR 4

DOKŁ%

25

PERF%

25

WYD%

-25

SKUT%

25
OBRONA

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


OBRONA 0 SR 1
OBRONA/SR 0 ∑O 0
Statystyki
Młoda Krew
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Antoni Ciskowski 5 1 2 0 0 0 0 100 2 1 0 2 2 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0
Mateusz Taczała 1.5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 2 0 2 0 0 0 0 100 100 0
Kacper Pakieła 1 1 1 2 1 0 1 20 5 0 0 0 1 0 2 0 0 2 0 0 0 0 0
Hubert Jagielski 0.5 1 0 0 0 1 0 0 1 0 1 0 3 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jan Przybyłowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Kacper Gorczyński 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Gang Bang
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Sebastian Grześkiewicz 2 1 2 0 1 0 0 67 3 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Przemek Sobolewski 1 1 1 0 0 0 1 50 2 0 0 0 0 0 2 1 0 1 1 1 25 25 0
Bartek Kosiorowski 0.5 1 0 0 0 2 1 0 3 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0
Kamil Ściechura 0.5 1 0 0 0 0 2 0 2 0 1 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Mikołaj Karpiński 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 1 2 0 0 0
Marek Oleksiak 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)