Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR III -

GRUPA C - mecz 4

Olimp Tłuszcz
0
1
VS
(19:25)
Udostępnij
Młoda Krew
Raport meczowy
4/9 ATAK 12/23
3 BLOK 2
1/11 SERWIS 0/21
11 BŁ. PRZECIWNIKA 11
19 SUMA 25
44

ATAK%

9

SERWIS%

52

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


PKT 6 SR 1 PKT/SR 6
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


ATAK 6 SR 1
ATAK/SR 6 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Kacper Gorczyński

Młoda Krew


SERWIS 0/7 SR 1
SERWIS/SR 0

TR%

42.86

WYD%

-28.57

SKUT%

0
BLOK

Andrzej Opioła

Olimp Tłuszcz


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
OBRONA

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


OBRONA 0 SR 1
OBRONA/SR 0 ∑O 0
Statystyki
Olimp Tłuszcz
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Mateusz Witul 3 1 2 0 0 0 1 67 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Andrzej Opioła 2 1 1 0 0 0 0 100 1 1 0 0 0 1 1 0 1 0 2 0 33 0 0
Michał Kozub 1.5 1 1 0 0 0 0 100 1 0 1 0 1 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0
Wojciech Kaska 1 1 0 1 0 1 1 0 3 0 2 0 2 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Marek Oleksiak 0.5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Mariusz Pokora 0 1 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0
Maja Kozub 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 100 0 0
Młoda Krew
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Antoni Ciskowski 6 1 6 2 0 0 1 67 9 0 0 0 2 0 0 0 1 1 1 0 33 0 0
Kacper Pakieła 2.5 1 2 1 0 2 2 29 7 0 1 0 1 0 2 0 0 3 0 0 0 0 0
Jan Przybyłowski 1.5 1 1 1 0 0 0 50 2 0 1 0 2 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0
Kacper Gorczyński 1.5 1 1 0 0 0 0 100 1 0 1 0 3 2 2 0 0 1 0 0 0 0 0
Alan Rzemek 1.5 1 1 0 0 1 1 33 3 0 1 0 0 1 0 0 1 1 0 0 50 0 0
Mateusz Taczała 1 1 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 0 4 1 0 0 1 0 0 0 0 0
Hubert Jagielski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)