Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR III -

GRUPA C - mecz 5

Gang Volley’a II
0
1
VS
(12:25)
Udostępnij
Młoda Krew
Raport meczowy
2/6 ATAK 6/14
0 BLOK 0
2/11 SERWIS 2/15
8 BŁ. PRZECIWNIKA 17
12 SUMA 25

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Pakieła

Młoda Krew


PKT 4 SR 1 PKT/SR 4
ATAK 3 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

50
ATAK

Kacper Pakieła

Młoda Krew


ATAK 3 SR 1
ATAK/SR 3 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Jan Przybyłowski

Młoda Krew


SERWIS 1/4 SR 1
SERWIS/SR 1

TR%

75

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Antoni Ciskowski

Młoda Krew


BLOK 0 B1 0
SR 1 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Jacek Gołębiewski

Gang Volley’a II


∑P 6 SR 1
∑P/SR 6

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

33.33

SKUT%

50
OBRONA

Adam Michalik

Gang Volley’a II


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
Gang Volley’a II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Tomasz Fedorczyk 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marcin Sosnowski 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 1 0 0 1 1 2 0 0 0
Jacek Gołębiewski 1 1 1 0 0 1 0 50 2 0 0 0 0 1 0 0 3 2 1 0 50 0 0
Daniel Sarnacki 1 1 1 0 0 0 1 50 2 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Adam Michalik 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 1 2 0 0 1
Wojciech Michalik 0 1 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0 1 0 0 0
Młoda Krew
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Kacper Pakieła 4 1 3 0 0 0 2 60 5 0 0 1 0 0 1 0 1 1 1 0 33 0 0
Jan Przybyłowski 2 1 1 0 0 0 1 50 2 0 0 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Antoni Ciskowski 1 1 1 0 2 0 1 25 4 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Hubert Jagielski 1 1 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 0 0
Kacper Gorczyński 0 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Taczała 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Alan Rzemek 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)