Podsumowanie gry

Hala Wosir, SEKTOR III -

GRUPA C - mecz 7

Gang Bang
0
1
VS
(22:25)
Udostępnij
Olimp Tłuszcz
Raport meczowy
8/20 ATAK 5/10
0 BLOK 7
0/10 SERWIS 1/14
14 BŁ. PRZECIWNIKA 12
22 SUMA 25

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Przemek Sobolewski

Gang Bang


PKT 5 SR 1 PKT/SR 5
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

71.43

SERWIS%

0
ATAK

Przemek Sobolewski

Gang Bang


ATAK 5 SR 1
ATAK/SR 5 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Mateusz Witul

Olimp Tłuszcz


SERWIS 1/5 SR 1
SERWIS/SR 1

TR%

60

WYD%

-20

SKUT%

20
BLOK

Mariusz Pokora

Olimp Tłuszcz


BLOK 2 B1 2
SR 1 B2 0
BLOK/SR 2
PRZYJĘCIE

Przemek Sobolewski

Gang Bang


∑P 7 SR 1
∑P/SR 7

DOKŁ%

28.57

PERF%

0

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
OBRONA

Przemek Sobolewski

Gang Bang


OBRONA 0 SR 1
OBRONA/SR 0 ∑O 0
Statystyki
Gang Bang
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Przemek Sobolewski 5 1 5 0 0 1 1 71 7 0 0 0 0 2 0 0 2 5 0 0 29 0 0
Michał Brejt 2 1 2 0 0 1 2 40 5 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Sebastian Grześkiewicz 1 1 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 1 0 0 0
Mikołaj Karpiński 0 1 0 0 1 0 1 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bartek Kosiorowski 0 1 0 1 0 2 2 0 5 0 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 50 0 0
Marek Oleksiak 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Olimp Tłuszcz
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+
Mateusz Witul 5 1 3 0 0 0 0 100 3 0 2 1 2 0 2 0 2 0 0 1 67 0 0
Andrzej Opioła 4 1 2 0 0 0 0 100 2 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 100 0 0
Mariusz Pokora 2 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0
Marek Oleksiak 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 4 0 0 0 0 0
Wojciech Kaska 1 1 0 0 2 0 3 0 5 0 2 0 0 1 1 0 1 0 0 1 50 0 0
Michał Kozub 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Maja Kozub 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 67 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)